Starta försäljning

Ta första steget och kom igång!

Bestäm en försäljningstid tex 2-6 veckor och vilka produkter ni vill sälja. Sätt upp ett mål hur mycket varje person skall sälja!

Under tiden säljer ni säckar till familj, grannar, vänner, på föräldrars jobb, klubbdagar. Använd gärna vår kalkylator för att kolla vad ni tjänar.

Samla beställningar – lägg order!

Samla in beställningarna och lägg er order på hemsidan eller kontakta oss på info@foreningspapper.se.

Enbart hela pall och minst 4 pall per order. Beställer ni minst 12 pall får ni fraktfritt!

För att se priser och kunna lägga en beställning krävs det att ni skapar ett kundkonto hos oss.

Leverera och få er vinst!

Leverans 4-7 arbetsdagar efter order. Ni delar själva ut pappret eller ber kunderna att komma och hämta.

Ni tar betalt av era kunder vid utlämning och får en faktura från oss på inköpspriset med 30 dagars kredit. Mellanskillnaden är er vinst!

Så här mycket tjänar ni!

Här kan ni räkna ut hur mycket ni tjänar på er försäljning. Summan baseras på snittförtjänsten per såld säck.

Er förtjänst blir  kr

Er förtjänst blir  kr