Solskenshistorier

RIK Karlskoga

RIK Karlskoga har under ett antal år varit kunder hos Föreningspapper. Produkterna är lättsålda och populära och ger en god vinst till föreningen och lagen. Vi säljer två gånger per år och det efterfrågas flera månader innan det är dags för försäljning om det inte “är dags snart”. Toapapper och hushållspapper är ju något alla använder och genom att köpa sådant som kunden behöver är hen med och stöttar föreningen- en win-win situation helt enkelt.

Föreningspapper erbjuder bra stöd vid försäljning eller frågor därom, produkterna är av bra kvalitet, och leveranserna kommer punktligt och funkar smidigt.

Hype från Söderhamn

Dansgruppen Hype från Söderhamn har under våren sålt papper från Föreningspapper vid 2 tillfällen och tillsammans tjänat 17850 kr nu i maj åker gruppen och representerar Sverige på Hiphop EM i Italien.

Tack för en bra produkt, bra kvalitet, bra bemötande och snabb leverans.

Emma, Lisa, Maja, Tove, Astrid, Lova & Maja

Skövde HF

Skövde HF tjänar över 200 000 kr varje år till föreningen! Grymt tycker vi!

– Föreningspapper har hjälpt oss att på ett enkelt sätt öka intäkterna till föreningen och våra ungdomslag genom en lättsåld produkt som verkligen alla behöver!
Anders Wiik, Skövde HF

Örnsköldsviks Innebandy

Vår föreningsmotto är ”tillsammans är vi starka” och tillsammans med Föreningspapper blir vi ännu starkare: Framförallt när det är dags för leverans till våra trogna kunder.

Otroligt fint bemötande från det att vi startar vår försäljning tills den är levererad. Servicenivån är på en mycket hög nivå och leveransen går alltid att styra så att det passar oss.

Vi i Örnsköldsvik Innebandys damlag har använt oss av Föreninspapper i många år och har absolut inte gjort det för sista gången.

Så här mycket tjänar ni!

Här kan ni räkna ut hur mycket ni tjänar på er försäljning. Summan baseras på snittförtjänsten per såld säck.

Er förtjänst blir  kr

Er förtjänst blir  kr