Kort om oss

Vi brinner för att hjälpa ungdomar

Vi som driver föreningspapper är två systrar ursprungligen från Skövde men det är Stina som jobbar och driver företaget

Vi båda har sysslat med sport i våra unga år och vet vad gemenskapen betyder för ungdomar som ett lag eller en klass har och framförallt hur viktigt det är! Att sätta upp mål, jobba för målet och att lyckas tillsammans är ett bra sätt att höja självförtroendet både för laget men också för varje enskild person! Något man tar med sig till planen, klassrummet och ut i vardagen!

Stina drev UF-företag på gymnasiet och vet hur mycket kunskap och inblick det gav henne i att just driva företag men framför allt att lyckas tillsammans med sina klasskompisar vad det gav henne i självförtroende. Därför hoppas och brinner hon för att hjälpa andra ungdomar att ta den möjligheten på olika sätt.

En annan passion inom företagandet är service, hon vet hur viktigt det är att ”ta på sig kundens skor” och göra sitt yttersta för att kunna skapa möjligheter och hjälpa kunden med dess behov.

Hon har tidigare ägt och drivit ett pensionat på Smögen. Detta gör att vi prioriterar kundservicen högst för det är något självklart för oss!Idag har Stina två små barn och jobbar hemifrån.

När vi fick möjligheten att starta Föreningspapper såg vi en bra chans till att göra det vi brinner för men också något som hjälper andra! Det tycker vi var en bra kombo!

Så här mycket tjänar ni!

Här kan ni räkna ut hur mycket ni tjänar på er försäljning. Summan baseras på snittförtjänsten per såld säck.

Er förtjänst blir  kr

Er förtjänst blir  kr