Sponsring

Gothia Sportstravel arrangerar träningsläger och cupresor för idrottslag från Sverige som vill åka runt om i Europa. Gothia Sportstravel arrangerar träningsläger till gemytliga småorter i Sverige men även till storstäder runt om i Europa som Barcelona, Malaga med flera. Många av våra lag som åker på träningsläger åker på träningsläger för att få ihop laget som en grupp innan den stundande säsongen eller att få träna tidigt på året på naturgräs.

När det gäller friidrott och simgrupper åker grupperna på träningsläger för att komma och träna utomhus runt om i Europa och kanske toppa formen inför stora tävlingar som DM och SM.

Gothia Sportstravel arrangerar allt åt er på ett träningsläger som flyg, transfer, hotell, måltider, träningstider, träningsmatcher, utflykter med mera. Kontakta Gothia Sportstravel redan idag för att boka er nästa träningsläger till er drömdestination!

Besök www.gothiasportstravel.se

Så här mycket tjänar ni!

Här kan ni räkna ut hur mycket ni tjänar på er försäljning. Summan baseras på snittförtjänsten per såld säck.

Er förtjänst blir  kr

Er förtjänst blir  kr