Vi hjälper er att uppnå era mål och drömmar!

Ett mycket bra tillskott i kassan

Vi på Föreningspapper ger föreningar och skolklasser runt om i hela Sverige, möjligheten att sälja toalett och hushållspapper från Lambi och Serla direkt till konsument. På ett lätt och roligt sätt ger det ett mycket bra tillskott i kassan då våra produkt är något som alla använder varje dag och som inte blir liggande i lådan!

Resurs för Sveriges föreningar

Sverige har ett fantastiskt utbud av olika föreningar runt om i landet. De flesta drivs av eldsjälar som lägger ned hela sin fritid för att få dem att fungera. Ofta saknas ekonomiska resurser vilket begränsar föreningens möjlighet att utvecklas. Viljan finns oftast där – men resurserna saknas.

Hjälp att uppnå era mål och drömmar

Även Skolklasser har stora drömmar och mål som det kan behövas resurser till. Kanske ska ni på en skolresa? Ett skolprojekt som att lära er att driva företag, UF-företag!? Anledningarna kan vara många och att sälja papper är en bra och rolig lösning!Detta görs nu av många föreningar och skolklasser med stor framgång och som väsentligt har förbättrat sin ekonomi genom detta geniala upplägg.Vi finns här för att hjälpa er att uppnå era mål och drömmar!

Så här mycket tjänar ni!

Här kan ni räkna ut hur mycket ni tjänar på er försäljning. Summan baseras på snittförtjänsten per såld säck.

Er förtjänst blir  kr

Er förtjänst blir  kr