Kompisrabatten

Tillsammans är man alltid starkast därför vill vi erbjuda Er olika sätt att tjäna lite extra utöver eran ordinarie försäljning av produkter!

– Ni kanske är ett lag i en förening som kan värva ett eller flera nya lag som vill börja sälja papper. Eller ett syskon eller vän som sysslar med annan sport? Eller en skolklass?

– Ni får 1000kr rabatt på er order (minst 12 pallar)  i samband med att det nya laget lägger en order på minst 12 pallar. Det bästa av allt, det får också 1000kr i rabatt!

– Det nya laget måste lägga en order innan eller i samband med eran order för att rabbatten skall ges till er.

Detta gäller vi ett tillfälle, vill man få denna rabatt flera gånger måste man värva nya lag.

(Nu tänker ni säkert att ni konkurrerar med varandra men glöm inte, nytt lag innebär, nya föräldrar, vänner, grannar och arbetsplatser)

– Ni kanske har ett företag som behöver papper antingen för att sälja eller för att använda. Kanske en butik? Ni gör förhandsjobbet, Vi hanterar order leveranser och fakturering! Ni är kopplade till detta företag och får vid varje order dem lägger en orderrabatt på er nästa order. Ni får 100kr pallen.

Regler för kompisrabatten av företag:

– Företagets order måste vara minst 4 hela pallar.

– Frakt, 125kr/pall 4-11 pallar

– Fraktfritt vid 12 pallar uppåt

– Faktura 30 dagar från leverans

– Vi behöver organisationsnummer och en eventuell kontroll kan göras.

– Föreningen måste fortsätta med sin ordinarie försäljning av våra produkter.

– Ni får orderrabatten på eran nästa order, minst 4 pallar.

– Orderrabatten kan ej betalas ut i rena pengar.

Vill ni veta mer? Hör av er till Stina